Wanita Cantiknya Dirimu Bila Berjilbab

Wanita Cantiknya Dirimu Bila Berjilbab

Price:

Aku ciptakan hamba-hambaku ini dengan sikap yang lurus, tetapi kemudian membelokkan mereka dari agamanya dan mengharamkan atas mereka sesuatu yang Aku halalkan kepada mereka serta mempengaruhi mereka supaya mereka mahu menyekutukan Aku dengan sesuatu yang Aku tidak menurunkan keterangan padanya. ~ Hadis Qudsi

Umat Islam tidak kira lelaki atau perempuan perlu bersama-sama menjaga dan mengawasi virus-virus tabarruj ini daripada menjagkiti diri mereka ataupun kaum keluarga mahupun sahabat-handai atau jiran tetangga. Ini disebabkan virus tabarruj ini adalah pemulaan kepada penyakit-penyakit rohani dan masyarakat tanpa kita ingini dan sedari.

Cabaran Muslimah hari ini sangat mencabar kerana perubahan gaya hidup manusia semasa yang menyaksikan pengubahsuaian peranan wanita dan lelaki sehingga menyebabkan imej dan peranan wanita amnya telah berubah. Oleh sebab itu, dalam menghadapi perubahan ini, sangat penting Muslimah sentiasa menjadikan ajaran Islam sebagai pedoman kerana hanya Allah SWT yang Maha Mengetahui tahu ape yang baik dan buruk buat hamba-hambaNya.

Tajuk: Wanita Cantiknya Dirimu Bila Berjilbab
ISBN: 9789675426247
Penerbit: Mustread
Penulis: Mohd Hanif Ismail
Muka Surat: 120
Halaman:
Format: Paperback
Berat (kg): 0.20
Dimensi (inch): 6" 9"
Availability: In Stock
price/RM17.90

0 Reviews